۱۳۹۰/۱۱/۱۰

پخش سرود ملی "ای ایران" در ادامه سیرک انتخاباتی رژیم جمهوری اسلامی



از چند روز دیگر نوای سرود ای ایران ای مرز پر گهر را از صدا و سیمای جمهوری پلید ولایت فقیهه را دوباره خواهیم شنید....
 رژیم جمهوری اسلامی و همه عوامل ان یکبار دیگر با تحریک احساسات مردمی از هر ترفندی برای سوق دادن مردم به پای صندوقهای رای استفاده میکنند حال اینکه این حکومت حتی به پرچم ملی ما رحم نکرده و میتوان گفت تنها کشوری هستیم که پرچم ملی ما به یک زبان دیگر مزین شده و در این شرایط کنونی اثری از پارسی بودنمان باقی نمانده.
رضا پهلوی در مقاله ای با عنوان  سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی  حقایقی را در مورد نوع انتخابات ایران یاداوری نموده که به معنای واقعی در دوره های مختلف تکرار شده، اما مردم کشورمان هربار دلخوش به یک روزنه ای بودند و به صندوقهای رای هجوم می اوردند و احساس میکردند میتوانند کمترین خواسته های خود را از طریق یکسری  کاندیداهای به ظاهر طرفدار حقوق اولیه  انسانی،طلب کنند اما هرگز هیچ کدام از کاندیداها نتوانستند کوچکترین مرحمی بر درد و امال مردم ایران باشند زیرا رییس جمهور انتخابی ایرانیان  در دوم خرداد سال 1378 اقای خاتمی بعد از پایان هشت سال و دو دوره ریاست جمهوری خود را به عنوان یک تدارکاتچی به مردم ا یران معرفی نمود!
 در واقع رژیم به قدری مخوف و بر پایه استبداد رهبر مذهبی ان سید علی خامنه ای اداره میشود که حتی رییس جمهور در ساختار این نظام کار ایی و اختیار برای تصمیم گیری و عملگرایی ندارد
برگ سیاه رژیم بعد از انتخابات سال 1388 و کودتای سپاه و عوامل رژیم  رقم خورد،جایی که همه جنایات مخفی رژیم در طی 32 سال حکومت به کف خیابانها کشیده شد و خون جوانان این مملکت بر اسفالتها جاری شد و تنها خواسته این هموطنان رای دزدیده شده انها بود.انها به رنگ سبز رای دادند رنگی که احساس امید و ازادی از ظلم و ستم را نوید داده بود و دستها را به هم تافتند و زنجیره های انسانی تشکیل دادند که یکبار دیگر ثابت کنند که برای جدایی از جنگال استبداد به کاندیدای مورد علاقه خامنه ای،نه بگوییند... اما از صندوقهای رای نام احمدی نژاد در امد که معترضان به این امر را خس و خاشاک نامید!
اما این پایان کار نبود، با دستور مستقیم خامنه ای  در نماز جمعه تهران، رژیم و مزدوران حقوق بگیر ان برای ریختن خون این هموطنانمان هم قسم شدند  و از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و حتی در سلولهای زندان به تجاوز و کشتار انها پرداختند.
 خامنه ای که مسئول اصلی این جنایات است به طور وقیحانه از مردم تقاضا میکند که در انتخابات نمایندگان مجلس شرکت کنید و تمامی عواملی که در رکاب ولایت فقیهه باقی مانده اند تکلیفشان روشن است،اما به عنوان یک ایرانی از هموطنانما سئوال میکنم که ایا شما دوباره خود را به صفهای صندوقهای رای خواهید رساند؟
ایا خون جوانان ما را با تایید انتخابات این رژیم پایمال خواهید کرد؟ ایا نداها و سهرابها را از یاد برده ایم؟ ایا به حرمت خون همین جانباختگان راه ازادی نباید یکبار هم که شده به طور قطع شرکت در این انتخابات را تحریم کنیم؟
رژیمی که ثابت کرده رای شما هیچ ناصیری در انتخاب شما نخواهد داشت و فقط برای یکبار دیگر و مشروع نشان دادن حکومت خود نیاز به حضور شما در صفهای انتخابات و بازی تبلیغاتی ان دارد.
امید است که در روزهای اینده برای اگاهی دادن هموطنان عزیزمان و تحریم انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و خود را مسئول حفظ ارمانهای هموطنانمان بدانیم که جانشان را درراه مبارزه و نشان دادن چهره اصلی نظام ولایت فقیهه و سردمدارانش،نثار کردند.

رضا پهلوی،روش مبارزات بدون خشونت ماهاتما گاندی نمونه ای برجسته برای ازادی ایران از چنگال استبداد مذهبی



 گاندي كه هنديان او را مهاتما (آموزگار بزرگ) مي نامند هنگام فوت 78 ساله بود. او براي شركت در اجتماع روزانه هوادارانش وارد اين جمع مي شد كه از فاصله نزديك هدف گلوله «ناتوران ويناياك گدسه» 36 ساله قرار گرفت و 20 دقيقه بعد درگذشت.
امروز 30ژانویه مصادف است با سالروز کشته شدن این رهبر که او را منادی طلح و مبارزه بدون خشونت مینامند.
رضا پهلوی که در هیجده سالگی مجبور شد خاک ایران را ترک کند و به نوعی او را از خاک وطنش بیرون کردند و در این سالها هرگز دست از ایده مبارزاتی خود با رژیم ولایت فقیه عقب نشینی نکرده است، در  مقاله ای عنوان کرد که  این روز را به نام ماهاتما گاندی و عدالت و آزادی گرامی میدارم . او معتقد است مرد بزرگی‌ که شیوه مبارزه او برای رسیدن به عدالت و آزادی، الهام بخش روحیات او بوده و از دنبال کردن سطر به سطر از کتاب‌هایش به این نتیجه رسید که روحیاتش به گاندی بسیار نزدیک است و میتواند روش او را برای نوع مبارزه با استبداد مذهبی جمهوری اسلامی ایران به کار گیرد و همگان را برای رسیدن به یک نافرمانی مدنی و اعمال هر گونه خشونت برای رهایی از چنگال این رژیم باز دارد . روح همدلی و همبستگی را دراقشار مخالف جامعه حتی در بدنه نظام و نیروهای مسلح برای رسیدن به ازادی پرورش دهد.
رضا پهلوی معتقد است اندیشه گاندی هرگز نمی میرد زیرا پایبند بودن او به اصول معنوی برای رسیدن به عدالت در شیوه مبارزه بدور از خشونت الگو بوده و این را سرلوحه روش و اقدامات مبارزاتی خود قرار داده است و معتقد است برای تغیبیر بنیادی در ایران باید روش مبارزات بدون خشونت و نافرمانی مدنی را در دستور کار قرار داد.
جدایی دین از حکومت، انتخابات آزاد، سالم و عادلانه، حکومت مردم بر مردم، جامعه مدنی و ترقی‌ خواهی‌ هدف نهایی و ارزوی رضا پهلوی برای مردم ایران است.
این روز را گرامی میداریم و امید انکه برای سرنگونی حکومت مذهبی جمهوری اسلامی ایران به یک همبستگی همیشگی دست یابیم و بیش از این شاهد غارت و نابودی میهنمان به دست این استعمارگران مذهبی در داخل خاک وطنمان نباشیم.

۱۳۹۰/۱۰/۲۹

ایرانیهای عزیز، یک بار هم که شده در یک مورد با هم اتحاد داشته باشیم، برعلیه خامنه ای به شورای امنیت شکایت شده


همه ما ایرانیهای ازادی خواه، به جرم و جنایت رژیم ولایت فقیه و در راس ان ایت الله خامنه ای واقف هستیم و شاهد غارت کشورمان به دست این حکومت جانی و اکثر سردمدارانش هستیم.
همه گرههای سیاسی اپوزیسیون اگر در هزاران مورد اختلاف نظر داشته باشیم در یک مورد توافق کلی داریم و ان نابودی و سرنگونی رژیم دینی و مذهبی به رهبری شخص خامنه ای هستیم.این اولین مورد برای ایجاد یک اپوزیسیون واحد و یک صدای فراگیر برای به زیر انداختن این ماشین سرکوب،ظلم و ستم و جنایت می باشد.اینکه بعد از شروع و به کار امدن ملایان و حکومت اسلامی از همان اغاز دست به جنایت زدند و بسیاری از هموطنانمان را در سلول زندانهای مخوف تجاوز کردند و شبهایی که هزاران نفر انها را تیر باران میکردند و روزهایی که بر کف خیابانها شاهد جاری شدن خون جوانان و معترضان به این حکومت بوده ایم.
به عنوان یک ایرانی اصالت وبزرگی و تمدنم را در دنیای مدرن امروزه زیر سئوال بردند و همگان از نام ایرانی هراس دارند و مردمان ما را تروریست و خطرناک نمایان کردند و برای پایداری این حکومت مذهبی رو به ساخت بمب اتمی اورده اند که برای ادامه  این هدف شوم خود تا به امروز میلیارد ها دلار هزینه برای لابی کردن با کشورهای سود جو هزینه کرده اند که در زاویه دیگر کشور و مردم ان در شرایط وخیم اقتصادی و فقر به سر میبرند و مسئولان نظام مشغول به اختلاسهای میلیاردی که در طول این 32 سال تمامی منابع ملی را اینگونه به باد داده اند.
مهمترین بخش نگرانی ایرانیان وطن دوست احتمال حمله نظامی و شروع جنگی دیگر برای کشورمان که با ایجاد تحریک برای جامعه بین المللی، رژیم جمهوری اسلامی قصد بر ان دارد که یک بار دیگراز این راه  کشور را به سوی نابودی و تجربه تلخ جنگ 8ساله با عراق بکشاند که جز ویرانی ، بدبختیی، اوارگی،کشته و مجروح شدن میلیونها ادم بی دفاع ،هیچ سود دیگر نخواهد داشت.در همین راستا  به گزارش روزنامه اکسپرس،رضا پهلوی طبق وعده ای که در ماههای گذشته داده بود و مخصوصا در کنفرانس پاریس به همراه  محمد مصطفایی و دو تن از زندانیان سیاسی ،جزییات طرح این شکایت رابه سازمان ملل توضیح داده بود،به وعده خود وفا کرد و این شکایت را تسلیم شورای امنیت نمود.
اینکه این پیش نویس به مضمون شکایت بر علیه خامنه ای و جنایت بر علیه بشریت ارسال شده برای هر ایرانی که خواهان ازادی کشورش از دست این استبداد گران می باشد،ارزش و قابل دفاع خواهد بود. امیدواریم همه ایرانیان از هر دید و نگاه حزبی و سیاسی خود را برای یک بار از حاله اختلافات اعتقادی خارج سازد و با این طرح همگام و پیگیر این مقوله باشد که هر خط از این پیش نویس درد و رنج من و تو و همه هموطنانمان خواهد بود. به امید ازادی ایران و محاکمه شخص علی خامنه ای و تمامی کسانی که دستشان به خون هموطنانمان الوده است. 

۱۳۹۰/۱۰/۱۹

عکسی که سالها از بنی صدر سانسور شده بود...



در راستای اویزان شدن اقای بنی صدر به مرحوم مصدق به شخصیتی که به گفته رضا پهلوی ایشان یک وطن پرست بودند.
 فرد خائنی مانند بنی صدر نمیتواند با مصدق در یک ترازو باشد و اینکه او خود را مصدقی میخواند فقط برای بدنامی مرحوم مصدق و طرفداران ایشان قدم برمیدارد.این فیلم را برای هموطنانم به نمایش میگذارم تا همگان شاهد ان باشند این پیر مرد که در همین چند روز پیش بعد از سی و دو سال باز هم دست از حمایت خمینی صفتان بیت رهبری برنداشت و همزمان با کیهان شریعتمداری، خاندان پهلوی و شخص رضا پهلوی را خائن به ملت ایران توصیف کرد را مشاهده کنید و خودتان قضاوت کنید که خائن به ایران کسیت؟ قضاوت کنید چه کسی میهنمان را دست این سگ صفتان روزگار و ملایان اهریمنی داده است؟
اقای بنی صدر شما که هنوز در راه خمینی از هیچ خیانتی نسبت به ملت ایران بر نداشته اید و اینکه در راه ایجاد اتحادی که در بین اپوزیسیون در حال شکل گرفتند است سنگ اندازی میکنید باید روزی جوابگوی میلیونها ایران یباشید که شما را حامی جمهوری اسلامی در خارج از ایران خواهند نامید با توجه به اینکه حمایت و راه بازکن خمینی برای بازگشت به ایران و از عوامل اصلی و یکی از بنیانگذاران جمهوری ولایت فقیه بودید هم جای خود را دارد و بحثهای فراوانی وجود دارد که یک به یک به افشای ان خواهیم پرداخت. 

۱۳۹۰/۱۰/۱۷

آقای بنی صدر٫‌ تاریخ ثابت کرد٫بازیگران انقلاب ۵۷ خائن٫وابسته و در خدمت قدرتهای سلطه گر بودند ٫ نه خاندان پهلوی!

آقای بنی صدر ٫ تاریخ معلم خوبی است. هر چه می گذرد ٫ تاریخ اهداف پشت پرده و رازهای کثیف را آشکار می کند . خاندان پهلوی هر روز که می گذرد
 و از انقلاب خمینیستی سال ۵۷ می گذرد٫حداقل در مقابل خدمات اقتصادی اجتماعی خود با تمام اشتباهات سیاسی که داشند روسفید تر می شوند.


 رو سیاهی می ماند برای کسانی که در سال ۵۷ دست در دست سازمانهای اطلاعاتی غربی خمینی را با امنیت کامل از فراز آسمان ایران به تهران آوردند و مردم انداختند! روز سیاهی مانند ذغال به کسانی می ماند که انقلاب اسلامی برایشان هنوز آرمان است و انقلاب اسلامی ناتمامشان را هنور می خواهند به مردم بیاندازند!
مردم باهوش شده اند آقای بنی صدر٫ باور کنید به سادگی سال ۵۷ نیست که بتوانید انقلاب اسلامی را به آنها قالب کنید. خائن و خادم برای مردم مشخص شده است. کسی آن را ثابت نکرده است. تاریخ آن را ثابت کرده است. با خائن خواندن رضا پهلوی او خائن نمی شود.
اقای بنی صدر خیانت را نوشته و یا دروغ ثابت نمیکند،بلکه این تاریخ و رفتار انسانهاست  و قضاوت مردم  ان کشور است که میتواند به خوبی قضاوت کند،کسی که دستان خمینی را بوسید و در رکابش  خدمت کرد میتواند خائن باشد نه رضا پهلوی که  با کمتر از هیجده سال سن از وطن دور شد و در ان زمان هم هیچ منسب سیاسی و کشوری همانند جنابعالی که رییس جمهور دولت خمینی بودید،نداشته اند.جهت یاد اوری این مسایل را عنوان کردم که تاریخ برای رساندن اصل مطلب و خنثی کردن دروغ پردازیها  بسیار تاثیر گذار و مورد اطمینان است.
به تاریخ رفتار و کردار خود اندیشه کنید شاید خیانت به ملت ایران را روزی وادار شوید اعتراف کنید و امیدوارم که خیلی دیر نشود اقای بنی صدر...
در ضمن جناب بنی صدر در مورد یکی از اقوام شما که در دادگاهی معتبر در فرانسه محکوم به جاسوسی شدند لطفا  خودتان که  بسیار دست به قلم تشریف دارید لطفا توضیح دهید تا بنده به خود زحمت ندهم این مدارک را در خدمت مردم قرار دهم.

۱۳۹۰/۱۰/۱۴

کیهان مادر دلسوز جنبش سبز می شود: رضا پهلوی می خواهد جنبش سبز را بدزدد!

جناب اقای شریعتمداری؛
در راستای مقاله جنابعالی در رابطه با دلسوزی بیش از حد جنابعالی در مورد جنبش سبز...
مگر شما همان نبودی که این جنبش سبز را خس و خاشاک نامیدید و رهبران انها را فتنه نامیدید؟
مگر همین جنبش سبزیها را بارها تیتر اول روزنامه و سایت خود نکردید و انها را محارب و اعدامشان را خواستار شدی؟ 
ایا همین جنبش سبزیها نبودند که خونها ریختند و جنازه هایشان را در کف خیابانها دیدیم و شما هیچ نگفتید؟
ایا جنبش سبزیها مرگ بر خامنه ای نگفتند؟ مرگ بر ضد ولایت فقیه را فریاد نکردند؟
سئوالات بسیاری وجود دارد که خود به خوبی جواب انها ار میدانید این جنبش سبزیها همان جوانانی بودند که خونشان مانند ندا ها و سهرابها و ...... را نقش اسفالتها کردید و حتی اجازه برگزاری مراسم بر روی مزار انها را هم ندادید.
شما که به خوبی واقف هستید جوان ایرانی با فریاد و حرکت اعتراضی خود به تخلف و کودتای بیت عزیزت خامنه ای و همدستان سپاهی جنابعالی،به خیابانها امد و خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی شدند.
با این حال شخص رضا پهلوی هم که از روز اول در متن این جنبش حمایت خود را اعلام نمود هنوز هم دست از حمایت طرفداران جنبش و خصوصا رهبران ان بر نداشته و راه انان را دنبال کرده است تا رسیدن به هدف و براورده شدن ارمانهای ان مردم ستمدیده که حق حتی یک اعتراض خیابانی را هم ندارند که اگر هم در یک اعتراض دستگیر شوند روزنامه شما اولین حکم قبل از دادگاه را صادر میکند و خواهان اشد مجازات که در اسلام نوین تو و همفکرانت همان اعدام است.
حال جنابعالی دایه مهربانتر از مادر شدی و از این جنبش و رهبریت ان دفاع می کنی؟ چه شده برادر خیلی درد اور است برای تو که شخص رضا پهلوی در دل جوانان این مملکت جا دارد و روز به روز از قلب جنبش سبز به ایشان می پیوندند.
اقای شریعتمداری جنبش شبزیها تو یکی را به خوبی می شناسند که دستت به خون خیلی از جوانان این مملکت الوده است و باید قبل از اینکه با بیماری سرطان این دنیا را ترک کنی جوابگوی خیلی از جنایات باشی که تو و بیت عزیزت در ان نقش داشتند و دارند...