۱۳۹۰/۱۲/۰۲

رضا پهلوی؛حکومت دینی مبتنی بر آپارتاید مذهبی است


رضا پهلوی در مقاله ای در دفاع از حقوق انسانی مهدی خزعلی یاد اور شد؛ انچه بر او می گذرد، نماد ظلم بی پایان استبداد حکومت دینی است که حتی بر دینداران این سرزمین نیز روا داشته می شود. 
ایشان معتقد است رژیم جمهوری اسلامی در طی این 33 سال به نام دین هر جنایتی را مرتکب شده در واقع حکومت دینی، که خود را نماینده خداوند در زمین میداند و این ابزاریست برای هر نوع عملی که به حقوق انسانی هموطانمان لطمه وارد کند.
رضا پهلوی در دفاع از  کشیش یوسف ندرخانی یاد اور شده که فقط به جرم انتخاب دین مسیحیت بعد از تحمل دو سال حبس و شرایط بسیار سخت روحی برای این جوان حکم اعدام صادر نمودند! 
ایشان بی عدالتی و رفتار تبعیض امیز رژیم جمهوری اسلامی را در مقابل پیروان دیگر ادیان محکوم نمود و خواهان صریح جدایی دستگاه حکومت از دین شده است.
رفتار حکومت جمهوری اسلامی نماد "آپارتاید" مذهبی است که حاصلی جز بی اعتباری دین و جامعه روحانیت در نزد هموطنانمان بر جای نگذاشته است.
تنها در سایه یک حکومت مبتنی بر جدایی دین از حکومت است که آزادی و احترام پیروان همه ادیان، همه باورها و روحانیون حفظ خواهد شد.   
رضا پهلوی از هموطنان خود درخواست نموده برای دفاع از حقوق انسانی کشیش یوسف ندرخانی و مهدی خزعلی صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر