۱۳۹۱/۰۱/۲۲

رضا پهلوی خطاب به دولتمردان اسراییل؛بهترین گزینه برای مقابله با رژیم ایران را مجهز کردن ارتشی توسط ملت ایران دانست


رضا پهلوی خواستار کمک دولت اسراییل به اپوزیسیون ایران شد و ان را راه حلی مناسب برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دانست.ایشان در یک مصاحبه تلوزیونی پیام خود را به گوش دولتمردان اسراییل رساند و به انها یاد اور شد که بهترین خدمت به رژیم جمهوری اسلامی میتوانید انجام دهید این است که ندای جنگ و بمباران سر دهید و یا اینکه اقدام به این عمل نمایید.
شاهزاده رضا پهلوی که بارها مخالفت خود را با جنگ اعلام کرده بود مصرانه در این مصاحبه یاد اور شد که جنگ بهانه ای برای رژِیم جمهوری اسلامی ایران  و خامنه ای خواهد بود برای ادامه بیمار گونه کشور...
ایشان یاد اوری کردند که رژیم ایران تندرو است اما ایرانیان واقعی خواستار ان هستند که اسراییل به انها کمک کند برای استقرار ازادی تا اینکه بیایید مراکز اتمی را بمباران کنید و مطمئنن این امر موجب اشوب و یک جنگ وصیع در منطقه خواهد شد.
تلاش رضا پهلوی به شناخت اپوزیسیون در سطح بین المللی است و زیرا تا به امروز اپوزیسیون واقعی ایران نتوانسته مورد حمایت کشورهای غربی و نهادهای بین المللی قرار گیرد. ایشان به خوبی این موضوع را به گوش جهانیان می رساند که مردم داخل ایران میتوانند در راستای به قدرت رسیدن اپوزیسیون،به راحتی در مقابل این رژیم فاشیست ایستادگی کنند و پایه های نظام را در راه مبارزهدموکراسی  و ازادی خواهی خود،سست و از پای در اورند.
رضا پهلوی بهترین گزینه برای مقابله با رژیم جمهوری اسلامی ایران را مجهز کردن یک ارتش توسط خود ملت ایران دانست و متذکر شد که اگر نتوانید به این امر کمک کنید "خدا"به داد ما برسد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر