۱۳۹۱/۰۲/۰۹

از "کاسپین" تا "خلیج فارس" برای جزایر سه گانه

تیم فوتبال هنرمندان گیلان


این روزها دوباره داستان حاکمیت جزایر سه گانه تنب کوچک و تنب بزرگ و ابوموسی بر سر زبانها و اخبار روز ایران و منطقه قرار گرفته و تحریکات لفظی به جایی رسیده که جمهوری اسلامی ایران امارات متحده عربی را تحدید به حمله نظامی کرده و این چیزی نیست جز اینکه این رژیم جمهوری اسلامی همانطور که ایت الله خمینی جنگ را یک نعمت میدانست برای پایداری و سفت کردن پایه های بر هم ریخته نظام دیکتاتوری خود به جنگ و اشوب در منطقه نیازمند می باشد.
اما در ان روی سکه خبرگزاری فارس امروز از یک دیدار فوتبال دوستانه بین هنرمندان استان گیلان و استان هرمزگان خبر داده است.
مجتبی پوربخش مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای اینکه اتحاد،‌ غیرت و همیت ایران و ایرانی را به رخ بیگانگان بکشیم قرار است روز  14 اردیبهشت دو تیم فوتبال هنرمندان گیلان و هرمزگان دیداری دوستانه در جزیره ابوموسی برگزار کنند. دیدار دو تیم فوتبال از استان های شمالی و جنوبی کشورمان نشانگر اتحاد مردم ایران است.
قرار است بازیکنان تیم هنرمندان استان گیلان در این بازی همگی با شماره 3 به نشانه ایرانی بودن سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی وارد میدان شوند  و روی پیراهن بازیکنان  شعار "جزیره همیشه ایرانی، ابوموسی" حک شده است.
مجتبی پوربخش که موسس تیم هنرمندان گیلان است عنوان کرد: بازیکنان تیم هنرمندان استان هرمزگان نیز با شعار "ابوموسی، جزیره ایرانیان" به میدان خواهند آمد و تمام بازیکنان این تیم هم شماره 10 بر تن می کنند که نشان دهنده 10 اردیبهشت روز خلیج فارس است.
باید منتظر عکس العمل اماراتیها به این حرکت ورزشی و سیاسی هنرمندان فوتبالیست حاشیه دریای کاسپین و هنرمندان فوتبالیست خلیج فارس ،باشیم...

۱ نظر:

  1. فقط خلیج عربی،اگه تونستین از عربهای اهواز چیزی غیر از خلیج عربی بشنوین شما درست میگین.البته بدون سرنیزه.ARABIAN GOLF.ARABIAN GOLF.ARABIAN GOLF.ARABIAN GOLF FOR EVER

    پاسخحذف