۱۳۹۰/۰۹/۲۶

دیپلماتهای ناراضی ایران، حمایت خود را از شکایت بر علیه خامنه ای به شورای امنیت اعلام نمودند

روز پنجشنبه 24اذر سال 1390 در پاریس کنفرانس خبری بسیار مهمی برگزار شد که به نوع خود تابوی سانسور شکسته شد.
در این راستا حضور جمع کثیری از خبرنگاران رسانه های فارسی زبان و رسانه های خارجی در نوع خود بی سابقه بود که باید به همه انها خسته نباشید گفت که وظیفه رسانه ای خود را به نحو احسن انجام دادند و بعد از مدتها  شک،سانسور خبرهایی که مربوط به رضا پهلوی بود را از بین بردند و این سنت شکسته شد و یک نوع اشتی رسانه ای را مشاهده نمودیم.
در این بین حضور محمد مصطفایی وکیل شناخته شده ایرانی و حقوقدان برجسته و همچنین دو زندانی جوان که به کشور فرانسه پناهنده شده اند دیده میشد. محمد رضا یزدان پناه خبرنگاری که در بسیاری از روزنامه ها وسایتهای سبز مشغول به کار بوده و ناصح فریدی فعال مدنی و نماینده حزب دموکرات کردستان ایران در فرانسه، که مدتی را در زندانهای جمهوری اسلامی به سر برده اند و شکنجه و ازار و اذیت رژیم جمهوری اسلامی را شهادت دادند.
این کنفرانس به منظور طرح شکایت بر علیه سید علی خامنه ای به شوراری امنیت، توسط رضا پهلوی برگزار شد و مورد حمایت بسیاری از فعالان سیاسی و مدنی قرار گرفت که از جمله کمپین سفارت سبز در حمایت از این طرح پیشرو بوده.

این کمپین را که دیپلماتهای ناراضی از رژیم جمهوری اسلامی تشکیل داده اند و در این مدت با فعالیت خود بر همگان ثابت کرده اند که با هیچ یک از اصول نظام جمهوری اسلامی موافق نیستند و چیزی جز سرنگونی نظام انان را راضی نخواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر