۱۳۹۰/۰۹/۱۳

با هم بپاخیزیم و سد سکوت را بشکنیم؛رضا پهلوی





شانزده آذر دوباره از راه میرسد و دانشجوی ایرانی چهره ی حقیقی خویش را به جهانیان نشان خواهد داد.
امروز، جنبش دانشجویی در صف مقدم جنبش بزرگ و سراسری مردم ایران برای برقراری آزادی و دموکراسی قرار گرفته و در چند سال گذشته، در این مبارزه سرنوشت‌ساز بهای سنگینی پرداخته است. صدها دانشجوی شهید و هزاران دانشجوی زندانی و اخراجی، بیانگر حضور پرشور دانشجویان در مبارزه با حکومت کودتاست. وحشت جمهوری اسلامی از مبارزات دانشجویان را می‌توان به روشنی در دستگیری وسیع دانشجویان مبارز در آستانه 16 آذر دید.
ما ايرانیان در هر کجای اين دنيا که باشيم موظف به بيداری و حضور در صحنه هستيم. جوانان و دانشجويان در داخل ميهن تا آنجا که توانستند حماسه آفريدند و در مقاطع حساس، در صحنه ی مبارزات آزادیخواهانه حاضر بوده اند و فریاد عدالت طلبی آنان در مقابل فساد روزافزون رژیم جمهوری اسلامی، همچنان در کوچه ها و خيابان ها شنیده می شود.
جنبش دانشجویی و نسل پر افتخار امروز ایران ثابت کرده است که ارمان گرا نیست و امال و اهدافی دارد مانند تمام مردم ازادی خواه جهان و در این راستا همه مردم ایران باید در این روز همبستگی خود را با دانشجویان ایرانی اعلام کنند و برای رسیدن به هدف نهایی که همان سرنگونی جمهوری اسلامی  است دست به دست انها داده و پشتبانی خود را از دانشجویان اعلام کنند.
در همین راستا رضا پهلوی  امروز در وبلاگ خود یکبار دیگر جنایات رژیم جمهوری اسلامی را محکوم نمود و یاد اوری نمود که نظام جمهوری اسلامی،  با اتخاذ سیاست های قرون وسطایی از قبیل تفکیک جنسیتی، اسلامی کردن علوم انسانی، ستاره دار کردن دانشجویان آزادیخواه، محروم کردن دانشجویان تنها به جرم داشتن عقیده و مذهب مغایر با ارزش های حکومت اسلامی و غیره، سعی در تخریب جایگاه مقدس دانشگاه نموده است.
رضا پهلوی معتقد است؛ که دانشجویان ایرانی و جنبش انها سهم عمده ایی در آگاهی بخشی به جامعه داشته و همت و توانمندی بالای دانشجویان در كشف و اختراع پديده‌های علمی، دستيابی به فناوريی های مدرن بشری، استقلال‌منشی و آزاد اندیشی، چهره ای سرفراز و افتخارآفرین از ایران و ایرانی به جامعه بین المللی عرضه نموده است.
اینکه در راستای اتحاد و همبستگی گروههای سیاسی یکبار دیگر ازمونی در پیش داریم که در کنار دانشجویانی باشیم که در این چند سال اخیر برای رسیدن به دموکراسی و ایرانی ازاد همه گونه هزینه ای را متقبل شده اند و در بدترین شرایط و خفقان دست از افشاگری و اگاهی در مقابل جنایات رژیم جمهوری اسلامی بر نداشته اند.باید اینبار در کنار دانشجویان باشیم و انها را در این راه تنها نگذاریم.
رضا پهلوی برای ازادی ایران از همه اقشار مردم درخواست نموده ؛
 با هم به پا خیزیم و در کنار هم سد سکوت را بشکنیم. یقین دارم که مبارزات آزادیخواهانه مردم کشورمان در راه دستیابی به حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و نظامی مبتنی بر جدایی دین از حکومت، به ثمر خواهد نشست.
امید است با طلاع رسانی از طریق دنیای حقیقی و مجازی به هموطنانمان این روزها را غنیمت بشماریم و همه با هم رژیم استبداد گر جمهوری اسلامی را سرنگون و نابود سازیم و به همه ارمانهای ازادی خواهانه دانشجویان کشورمان جامعه عمل بپوشانیم

۱ نظر: