۱۳۹۰/۱۰/۲۹

ایرانیهای عزیز، یک بار هم که شده در یک مورد با هم اتحاد داشته باشیم، برعلیه خامنه ای به شورای امنیت شکایت شده


همه ما ایرانیهای ازادی خواه، به جرم و جنایت رژیم ولایت فقیه و در راس ان ایت الله خامنه ای واقف هستیم و شاهد غارت کشورمان به دست این حکومت جانی و اکثر سردمدارانش هستیم.
همه گرههای سیاسی اپوزیسیون اگر در هزاران مورد اختلاف نظر داشته باشیم در یک مورد توافق کلی داریم و ان نابودی و سرنگونی رژیم دینی و مذهبی به رهبری شخص خامنه ای هستیم.این اولین مورد برای ایجاد یک اپوزیسیون واحد و یک صدای فراگیر برای به زیر انداختن این ماشین سرکوب،ظلم و ستم و جنایت می باشد.اینکه بعد از شروع و به کار امدن ملایان و حکومت اسلامی از همان اغاز دست به جنایت زدند و بسیاری از هموطنانمان را در سلول زندانهای مخوف تجاوز کردند و شبهایی که هزاران نفر انها را تیر باران میکردند و روزهایی که بر کف خیابانها شاهد جاری شدن خون جوانان و معترضان به این حکومت بوده ایم.
به عنوان یک ایرانی اصالت وبزرگی و تمدنم را در دنیای مدرن امروزه زیر سئوال بردند و همگان از نام ایرانی هراس دارند و مردمان ما را تروریست و خطرناک نمایان کردند و برای پایداری این حکومت مذهبی رو به ساخت بمب اتمی اورده اند که برای ادامه  این هدف شوم خود تا به امروز میلیارد ها دلار هزینه برای لابی کردن با کشورهای سود جو هزینه کرده اند که در زاویه دیگر کشور و مردم ان در شرایط وخیم اقتصادی و فقر به سر میبرند و مسئولان نظام مشغول به اختلاسهای میلیاردی که در طول این 32 سال تمامی منابع ملی را اینگونه به باد داده اند.
مهمترین بخش نگرانی ایرانیان وطن دوست احتمال حمله نظامی و شروع جنگی دیگر برای کشورمان که با ایجاد تحریک برای جامعه بین المللی، رژیم جمهوری اسلامی قصد بر ان دارد که یک بار دیگراز این راه  کشور را به سوی نابودی و تجربه تلخ جنگ 8ساله با عراق بکشاند که جز ویرانی ، بدبختیی، اوارگی،کشته و مجروح شدن میلیونها ادم بی دفاع ،هیچ سود دیگر نخواهد داشت.در همین راستا  به گزارش روزنامه اکسپرس،رضا پهلوی طبق وعده ای که در ماههای گذشته داده بود و مخصوصا در کنفرانس پاریس به همراه  محمد مصطفایی و دو تن از زندانیان سیاسی ،جزییات طرح این شکایت رابه سازمان ملل توضیح داده بود،به وعده خود وفا کرد و این شکایت را تسلیم شورای امنیت نمود.
اینکه این پیش نویس به مضمون شکایت بر علیه خامنه ای و جنایت بر علیه بشریت ارسال شده برای هر ایرانی که خواهان ازادی کشورش از دست این استبداد گران می باشد،ارزش و قابل دفاع خواهد بود. امیدواریم همه ایرانیان از هر دید و نگاه حزبی و سیاسی خود را برای یک بار از حاله اختلافات اعتقادی خارج سازد و با این طرح همگام و پیگیر این مقوله باشد که هر خط از این پیش نویس درد و رنج من و تو و همه هموطنانمان خواهد بود. به امید ازادی ایران و محاکمه شخص علی خامنه ای و تمامی کسانی که دستشان به خون هموطنانمان الوده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر