۱۳۹۰/۱۰/۱۷

آقای بنی صدر٫‌ تاریخ ثابت کرد٫بازیگران انقلاب ۵۷ خائن٫وابسته و در خدمت قدرتهای سلطه گر بودند ٫ نه خاندان پهلوی!

آقای بنی صدر ٫ تاریخ معلم خوبی است. هر چه می گذرد ٫ تاریخ اهداف پشت پرده و رازهای کثیف را آشکار می کند . خاندان پهلوی هر روز که می گذرد
 و از انقلاب خمینیستی سال ۵۷ می گذرد٫حداقل در مقابل خدمات اقتصادی اجتماعی خود با تمام اشتباهات سیاسی که داشند روسفید تر می شوند.


 رو سیاهی می ماند برای کسانی که در سال ۵۷ دست در دست سازمانهای اطلاعاتی غربی خمینی را با امنیت کامل از فراز آسمان ایران به تهران آوردند و مردم انداختند! روز سیاهی مانند ذغال به کسانی می ماند که انقلاب اسلامی برایشان هنوز آرمان است و انقلاب اسلامی ناتمامشان را هنور می خواهند به مردم بیاندازند!
مردم باهوش شده اند آقای بنی صدر٫ باور کنید به سادگی سال ۵۷ نیست که بتوانید انقلاب اسلامی را به آنها قالب کنید. خائن و خادم برای مردم مشخص شده است. کسی آن را ثابت نکرده است. تاریخ آن را ثابت کرده است. با خائن خواندن رضا پهلوی او خائن نمی شود.
اقای بنی صدر خیانت را نوشته و یا دروغ ثابت نمیکند،بلکه این تاریخ و رفتار انسانهاست  و قضاوت مردم  ان کشور است که میتواند به خوبی قضاوت کند،کسی که دستان خمینی را بوسید و در رکابش  خدمت کرد میتواند خائن باشد نه رضا پهلوی که  با کمتر از هیجده سال سن از وطن دور شد و در ان زمان هم هیچ منسب سیاسی و کشوری همانند جنابعالی که رییس جمهور دولت خمینی بودید،نداشته اند.جهت یاد اوری این مسایل را عنوان کردم که تاریخ برای رساندن اصل مطلب و خنثی کردن دروغ پردازیها  بسیار تاثیر گذار و مورد اطمینان است.
به تاریخ رفتار و کردار خود اندیشه کنید شاید خیانت به ملت ایران را روزی وادار شوید اعتراف کنید و امیدوارم که خیلی دیر نشود اقای بنی صدر...
در ضمن جناب بنی صدر در مورد یکی از اقوام شما که در دادگاهی معتبر در فرانسه محکوم به جاسوسی شدند لطفا  خودتان که  بسیار دست به قلم تشریف دارید لطفا توضیح دهید تا بنده به خود زحمت ندهم این مدارک را در خدمت مردم قرار دهم.

۳ نظر:

  1. بله بله ,انگلیس دستگاه کنترل از راه دور دارد برای کنترل کل عالم .
    دکمه ای را فشار میدهد مردم در ایران تظاهرات می کنند ,چه در زمان قاجاریه برای مشروطیت, چه سال پنجاه و هفت علیه شاهنشاه بسیار آزادیخواه ومردمی و منتخب مردم و محبوب القلوب که ابدا خودش و پدرش دست نشانده انگلیس نبودند,بلکه در قیام ملی مردمی مرداد سی و دو مردم علیه مصدق خائن نوکر و دست نشانده انگلیسها و به نفع اعلیحضرت همایونی جانفشانی کردند علیرغم حمایت آشکار و علنی انگلیس و آمریکا از مصدق دست نشانده و خائن ,
    و ساواک را محض رضایت هر چه بیشتر مردم بوجود آوردند و برای ترقی و پیشرفت هر چه بیشتر مملکت استبداد و دیگتاتوری وخفقان وسانسور را روش مناسب میدانستند.

    ایرانی ها را هم که میشناسی ,همه ,بغیر از سر کار و نوابغ سایت بالاترین البته ! ,همه بی عقل وطن فروش مزدور هستند و با وجودی که اعلیحضرت همایونی ایران را از بهشت بهتر اداره میفرمودند و آزادی بیان و مشارکت مردم در اداره کشور و رفاه عمومی مطلقا در تاریخ جهان بی سابقه بود و هست ,بدون کمترین ایراد و انتقاد موجه و بدون کمترین نا رضایتی ,خلاصه از روی خوشی زیاده از حد ریختند در خیابانها محض کشته شدن با گلوله نظامیان اعلیحضرت مردمی و رقیق القلب و بهتر از پدر در حق هر ایرانی,

    و هزاران کشته دادند تا مردمی بودن اعلیحضرت همایونی و اعتقاد و پایبندی بی نظیرش به آزادی بیان و اهمیت خواست مردم بیش از پیش ثابت شود و ثابت شود در کارنامه او کمترین اشتباهی وجود نداشت و تمام مخالفین اعلیحضرت همایونی هر روز از سفارت انگلیس در تهران مواجب میگرفتند.
    مخالفین شاه چه حقی داشتند در مسیر گلوله نظامیان اعلیحضرت فقید قرار بگیرند و کشته شوند ?!همین برای اثبات اینکه خائن ومزدور بودند کافی است و در ضمن ثابت میکند که اعلیحضرت چقدر ملتزم به خدمت به مردم بودند و نامش در صدر ليست خادمین ایران برای ابد باقی میماند !!

    چه سال 88
    علیه محمود منور که درآمد نفت را سر سفره های مردم آورد و بیکاری را از بین برد و مشکل مسکن را حل کرد و مدیریت جهان ر ا اصلاح کرد و کمترین مشکلی در ایران باقی نگذاشت و هیچ کس هیچ ایراد وانتقاد موجهی از او نداشت و ندارد و نخواهد داشت .
    چه در سوریه علیه بشار اسد بسیار دوست داشتنی و خادم سوریه ,چه در تونس و لیبی ومصر علیه رهبران مطلقا بی نظیر آنها که شب و
    روز فقط مشغول خدمت به مردم بودند و کشورشان از بهشت هم بهتر است.

    انگلیسی ها حسود هستند و نمیتوانند ببینند که جای دیگری مثلا ایران تحت سلطه شاهان پهلوی از بهشت هم بهتر ست و در ترقی و پیشرفت و آزادی و رضایت مردم و مشارکت مردمی در اداره اموربه درجات از انگلیس بالاتر است .
    در این عالم فقط اراده انگلیس دائر مدار امور است و بس .سیل جائي جاری شود یا زلزله و یا طوفان و یا خشکسالی و قحطی رخ دهد,حتما و حتما کار انگلیس است وبس.
    هیچ دولتی وحکومتی در جهان بدون خواست انگلیس نه سرکار میآید نه قدرت را از دست میدهد !
    اراده مردم در هیچ کجا کمترین تاثیری در آمدن ورفتن حکومت کشورشان ندارند , چون همه عالم مزدور و نوکر و خائن هستند جز نوابغ سایت بالاترین ,صد البته !
    با این معلومات فوق العاده و با این نبوغ و تیز بینی و بینش خارق العاده ,میتوانی بگويي مالیخولیا چیست ?!!

    پاسخحذف
  2. بابا هول نزنید . هم به شما می رسه هم به بنی صدر. گرچه به بنی صدر قبلا رسیده .
    ملتی که گوسفند است، در جستجوی رهبر و لیدر است که دنبال کونش راه بیافتد ، هنوز نیاز به امام زاده و شاهزاده دارد و آقا بالاسر می خواهد ، مطمئنا به همه سواری خواهد داد. حتی شما . منتهی سر صبر و آسیاب به نوبت . نگران بنی صدر هم نباشید .

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز اینجا ازاد هستی هر چه میخواهی بنویسی اما سعی کن حقایق را بیان کنی و دفاع از شخصیتی نکنی که برچسب خیانت به ملت ایران را نمیتواند از روی خود بر دارد.بنی صدر الان خودش را به مصدق اویزون کرده که همین کارش هم گندش در خواهد امد و مصدقیهای واغعی در برابر اینکار جناب بنی صدر ساکت نخواهند نشست. به ه رحال اینده نشان خواهد داد مردم ایران بنی صدر را می پذیرند یا رضا پهلوی را؟
    اینکه هول بزنیم یا نزنیم این شما نیستید که به ما دستور دهید بعد از 32 سال در کنار اهداف خمینی ماندن را ترجیح میدهید و ما یک مشت جوان که همه چیزمان را از دست دادیم و اواره این کشورها هستیم و تمام تلاشمان را میکنیم تا از هر روزنه ای برای بازگشت به ایران استفاده کنیم و وطنمان را از همفکرانت باز پس خواهیم گرفت...

    پاسخحذف