۱۳۹۰/۱۱/۱۰

پخش سرود ملی "ای ایران" در ادامه سیرک انتخاباتی رژیم جمهوری اسلامی



از چند روز دیگر نوای سرود ای ایران ای مرز پر گهر را از صدا و سیمای جمهوری پلید ولایت فقیهه را دوباره خواهیم شنید....
 رژیم جمهوری اسلامی و همه عوامل ان یکبار دیگر با تحریک احساسات مردمی از هر ترفندی برای سوق دادن مردم به پای صندوقهای رای استفاده میکنند حال اینکه این حکومت حتی به پرچم ملی ما رحم نکرده و میتوان گفت تنها کشوری هستیم که پرچم ملی ما به یک زبان دیگر مزین شده و در این شرایط کنونی اثری از پارسی بودنمان باقی نمانده.
رضا پهلوی در مقاله ای با عنوان  سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی  حقایقی را در مورد نوع انتخابات ایران یاداوری نموده که به معنای واقعی در دوره های مختلف تکرار شده، اما مردم کشورمان هربار دلخوش به یک روزنه ای بودند و به صندوقهای رای هجوم می اوردند و احساس میکردند میتوانند کمترین خواسته های خود را از طریق یکسری  کاندیداهای به ظاهر طرفدار حقوق اولیه  انسانی،طلب کنند اما هرگز هیچ کدام از کاندیداها نتوانستند کوچکترین مرحمی بر درد و امال مردم ایران باشند زیرا رییس جمهور انتخابی ایرانیان  در دوم خرداد سال 1378 اقای خاتمی بعد از پایان هشت سال و دو دوره ریاست جمهوری خود را به عنوان یک تدارکاتچی به مردم ا یران معرفی نمود!
 در واقع رژیم به قدری مخوف و بر پایه استبداد رهبر مذهبی ان سید علی خامنه ای اداره میشود که حتی رییس جمهور در ساختار این نظام کار ایی و اختیار برای تصمیم گیری و عملگرایی ندارد
برگ سیاه رژیم بعد از انتخابات سال 1388 و کودتای سپاه و عوامل رژیم  رقم خورد،جایی که همه جنایات مخفی رژیم در طی 32 سال حکومت به کف خیابانها کشیده شد و خون جوانان این مملکت بر اسفالتها جاری شد و تنها خواسته این هموطنان رای دزدیده شده انها بود.انها به رنگ سبز رای دادند رنگی که احساس امید و ازادی از ظلم و ستم را نوید داده بود و دستها را به هم تافتند و زنجیره های انسانی تشکیل دادند که یکبار دیگر ثابت کنند که برای جدایی از جنگال استبداد به کاندیدای مورد علاقه خامنه ای،نه بگوییند... اما از صندوقهای رای نام احمدی نژاد در امد که معترضان به این امر را خس و خاشاک نامید!
اما این پایان کار نبود، با دستور مستقیم خامنه ای  در نماز جمعه تهران، رژیم و مزدوران حقوق بگیر ان برای ریختن خون این هموطنانمان هم قسم شدند  و از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و حتی در سلولهای زندان به تجاوز و کشتار انها پرداختند.
 خامنه ای که مسئول اصلی این جنایات است به طور وقیحانه از مردم تقاضا میکند که در انتخابات نمایندگان مجلس شرکت کنید و تمامی عواملی که در رکاب ولایت فقیهه باقی مانده اند تکلیفشان روشن است،اما به عنوان یک ایرانی از هموطنانما سئوال میکنم که ایا شما دوباره خود را به صفهای صندوقهای رای خواهید رساند؟
ایا خون جوانان ما را با تایید انتخابات این رژیم پایمال خواهید کرد؟ ایا نداها و سهرابها را از یاد برده ایم؟ ایا به حرمت خون همین جانباختگان راه ازادی نباید یکبار هم که شده به طور قطع شرکت در این انتخابات را تحریم کنیم؟
رژیمی که ثابت کرده رای شما هیچ ناصیری در انتخاب شما نخواهد داشت و فقط برای یکبار دیگر و مشروع نشان دادن حکومت خود نیاز به حضور شما در صفهای انتخابات و بازی تبلیغاتی ان دارد.
امید است که در روزهای اینده برای اگاهی دادن هموطنان عزیزمان و تحریم انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و خود را مسئول حفظ ارمانهای هموطنانمان بدانیم که جانشان را درراه مبارزه و نشان دادن چهره اصلی نظام ولایت فقیهه و سردمدارانش،نثار کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر